Můžete se kdykoli odhlásit. Zasíláme jednou za 14 dní.
- Úvod
- Reklamace
Způsoby reklamace:
1) Zastavte se u nás na prodejně, pokud je to možné na místě reklamaci vyřešíme. U některých produktů reklamace na místě možná není. V tom případě s Vámi sepíšeme reklamační protokol a během několika dnů Vás budeme kontaktovat s vyjádřením.
2) zásilku odešlete na pobočku podle postupu reklamace
Není možné reklamovat vady způsobené montáží, neodbornou manipulací, mechanické poškození zboží (např. praské displaye, digitizery, utržené a natrhnuté flexy, konektory). Tyto reklamace budou zamítnuty.
Vrácení zboží
Pokud jste objednali špatný model, zboží se Vám nelíbí, je možné zboží do 14ti kalendářních dnů bez udání důvodu vrátit.
Můžete využít dvou způsobů vrácení zboží:
1) Zastavte se u nás na prodejně, objednávku dohledáme a pokud je to možné tak ihned vystavíme dobropis a peníze Vám vrátíme.
2) zásilku odešlete na pobočku podle postupu reklamace
Postup reklamace
- Stáhněte si reklamační formulář
- Otevřete ho a vyplňte na počítači, nebo si ho vytiskněte a vyplňte ručně
- Vyplněný a podepsaný formulář přiložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Následně ji zabalte tak, aby obal dostatečně bránil poškození reklamovaného výrobku během přepravy
Zabalenou zásilku odešlete na adresu:
i-Fix Servis
Ječná 529/29
Praha 2
12000
tel: +420 773 063 863
Zásilku nám můžete poslat také přes Zásilkovnu
Posouzení a zpracování reklamace
Jakmile od Vás obdržíme reklamované zboží, přijetí vám potvrdíme na vaší emailovou adresu. Následně vaší reklamaci odborně posoudíme a o daném výsledku budete informování na vaší emailovou adresu.
Záruční lhůta: 24 měsíců na náhradní díly, nářadí a příslušenství
12 měsíců na baterie